Milline nimetatud moodulitest ei kuulu Tuleviku Õpetaja koolitusprogrammi?
Õppimine digiajastul
Õpikeskkonna ja hindamise kujundamine
Loovus ja innovatsioon
Õppeprotsess digiajastul
Õpetaja digitaalses ühiskonnas
Õpetaja professionaalne areng digiajastul
Millisesse keskkonda on loodud Tuleviku Õpetaja koolitusprogrammi virtuaalne kogukond?
Suhtlusportaalis Facebook
Haridusportaalis Koolielu
E-õppe keskkonnas Moodle
Kuidas nimetab Linnar Viik eelmooduli videos "Õpetaja pädevused digiajastul" infoühiskonda, kas...
oskused ja nende jagamine
teadmised ja nende jagamine
info hankimine ja töötlemine
Millise organisatsiooni poolt on välja töötatud õpetajate haridustehnoloogilised pädevused, mille baasil on loodud Tuleviku Õpetaja koolitusprogramm.
HITSA
ISTE
Tallinna Ülikooli haridustehnoloogiakeskuse
Kutsekoja
Õpetaja digitaalne arengumapp (ingl. k development portfolio) on...
Millise litsentsi alusel on avaldatud Tuleviku Õpetaja koolitusprogrammi materjalid?
Creative Commons: Autorile viitamine - Tuletatud teoste keeld
Creative Commons: Autorile viitamine – Jagamine samadel tingimustel 3.0 Eesti litsentsi alusel.
Creative Commons: Autorile viitamine - Mitteäriline eesmärk
Millise sihtrühma International Society for Technology in Education (ISTE) digipädevuste standardis on kirjeldatud uuringute ja infokirjaoskuse pädevused?
Õpetajate
Õppijate
Haridusvaldkonna administratiivtöötajate
Milline nimetatud digitaalse arengumapi loomise (soovitatud) keskkondadest/vahenditest nimetatakse digitaalseks spiraalköiteks veebis?
Blogger
Weebly
GoogleSites
LiveBinders
Edicy
PBworks
Millist terminit kasutati esmakordselt 4.novembril 2004.aastal, kas...
digitaalne arengumapp
personaalne õpikeskkond
e-portfoolio
Milline nimetatud valikust ei olnud eelmooduli ülesanne?
Haridustehnoloogiliste pädevuste hindamine
Video vaatamine teemal "Miks on haridustehnoloogiliste pädevuste olemasolu oluline?"
Personaalse õpikeskkonna loomine
Enesekontrollitesti sooritamine
Millise Tuleviku Õpetaja mooduliga on tegemist, mis kirjeldab alljärgnevat õpetaja haridustehnoloogilist (ISTE) pädevust: Õppija õppimise ja loomingulisuse toetamine ning innustamine. Õpetajad kasutavad oma pedagoogilisi ja aineteadmisi ning tehnoloogiat, et soodustada õpikogemusi, mis arendavad õppijate õpikogemusi, loomingulisust ja innovatsiooni nii klassiruumis kui ka virtuaalsetes keskkondades.
Õpikeskkonna ja hindamise kujundamine digiajastul
Õppeprotsess digiajastul
Õppimine digiajastul
Õpetaja digitaalses ühiskonnas
Õpetaja professionaalne areng digiajastul
Millise Tuleviku Õpetaja mooduliga on tegemist, mis kirjeldab alljärgnevat õpetaja haridustehnoloogilist (ISTE) pädevust: Digiajastu õpikogemuste ja hindamise kujundamine ning arendamine. Õpetajad kavandavad, arendavad ja hindavad autentseid õpikogemusi ning hindamist, kasutades ajakohaseid digitaalseid vahendeid sügava õppimise tagamiseks.
Õppimine digiajastul
Õpikeskkonna ja hindamise kujundamine digiajastul
Õppeprotsess digiajastul
Õpetaja digitaalses ühiskonnas
Õpetaja professionaalne areng digiajastul
Millise Tuleviku Õpetaja mooduliga on tegemist, mis kirjeldab alljärgnevat õpetaja haridustehnoloogilist (ISTE) pädevust: Töö- ja õppeprotsesside kujundamine digiajastul. Õpetajad demonstreerivad teadmisi, oskusi ja tööprotsesse, mis on omased innovaatilisele professionaalile nii digitaalses kui ka laiemas ühiskonnas.
Õppimine digiajastul
Õpikeskkonna ja hindamise kujundamine digiajastul
Õppeprotsess digiajastul
Õpetaja digitaalses ühiskonnas
Õpetaja professionaalne areng digiajastul
Millise Tuleviku Õpetaja mooduliga on tegemist, mis kirjeldab alljärgnevat õpetaja haridustehnoloogilist (ISTE) pädevust: Digitaalseks kodanikuks olemise toetamine ja vastutus. Õpetajad mõistavad arenevas digitaalses kultuuris regionaalseid ja globaalseid ühiskondlikke kitsaskohti ja vastutust ning käituvad oma professionaalses tegevuses seaduslikult ja eetiliselt.
Õppimine digiajastul
Õpikeskkonna ja hindamise kujundamine digiajastul
Õppeprotsess digiajastul
Õpetaja digitaalses ühiskonnas
Õpetaja professionaalne areng digiajastul
Millise Tuleviku Õpetaja mooduliga on tegemist, mis kirjeldab alljärgnevat õpetaja haridustehnoloogilist (ISTE) pädevust: Tööalasesse arengusse ja eestvedamisse panustamine. Õpetajad parendavad pidevalt kutseoskusi, osalevad elukestvas õppes ning on oma koolis ja professionaalses kogukonnas digitaalsete vahendite kasutamise eestvedajad.